Terminen är snart till ända, och vi vill fira det med en gemensam avslutning. Vi ses nästa torsdag, den 12/6 kl 18:00 vid Gula Villan (bakom Esteten).
För att vi ska veta hur många som kommer, och hur mycket vi därmed ska köpa in, behöver vi er anmälan. Klicka in på länken och fyll i era uppgifter direkt.
Det bjuds på grillad korv med bröd och tillbehör. Vi leker och umgås en stund och har kul tillsammans.
Det här är för alla som spelar Suzuki på Kungsbacka Kulturskola, oavsett om du är medlem i föreningen eller inte.
Föreningen kommer även att hålla ett extra årsmöte, i enda syfte att välja in en valberedning. Just nu har vi inga frivilliga, därför skickar vi en extra uppmaning till er alla att fundera på om ni vill vara med och bidra till föreningens fortlevnad.
Vi kör det extra årsmötet kl 18, stående utanför Gula Villan, och beräknar vara klara senast kl 18:05.
Det ska bli riktigt roligt att träffa er alla 🙂
Klicka nu in på länken och fyll i era uppgifter direkt.
Vänliga hälsningar
Styrelsen
